4.4.06

Свободната Музика / Свободната Любов / Stereo Love

Тази вечер си дънех mp3-ките на харда , докати си ровичках из нета. По едно време обърнах да видя какво ново се появило по блоговете. Видях при Йовко плейъра му за свободна музика. Реших да го пусна пък било то и за да полсушам нещо различно. Останах приятно изненадан.

Първото приятно нещо беше наличието на песни на група "Балканджи" , които бях слушал само по радиостанциите.

Втората особено приятна за мен изненада беше наличието на песенета на актьорите Весела Казакова , Вежен Велчовски и Богдан Казанджиев - Stereo Love .

До тази вечер бях слушал Stereo Love само веднъж (и после просто се е заличила от съзнанието ми по неясни причини) и то при представянето на видеоклипа от самата Весела Казакова по телевизия ММ. Разбирате какво неописуемо удоволствие ми достави възможността да чуя отново песента , ако може да се нарече точно песен. След като се порових намерих линкче посветено на проекта Stereo Love . Вътре имаше предоставена възможност както да изтеглиш песента , така и да се насладиш на видеото към нея.
Освен това имаше презентация на цялата театрална постановка , която аз лично не съм гледал и спретната малка фото галерия.

Следните откъси на цитати от текста много ми напомнят на собсвеното ми ежедневие :

"... Чувствам се наопаки , чувствам се ужасно ... Крещя и все същото ... Немога да заспя ... 4:45 време е да изключиш компютъра си ... Сънувам ... Още един ден ще бъда тук. Какво ли ще ми се случи днес? ..."

Няма коментари: