29.4.06

Голяма и празна червена нула

Края на месеца! Изниза се една дълга и наситена с почивни дни седмица. Прибирам си се в топлота и уютна сная и се просвам на леглото.

Ох , по дяволите !!! Точно сега ли? Мамка му , края на месеца пак дойде неусетно. Трябва да си платя и нета. По дяволите ! Скачам от леглото и се запътвам към офиса да си платя. По време на досадното чакане глътвам поредния "Tabex" с надеждата , че поне няма да ми се пуши като за световни , че има някакъв минимален шанс да спра да пуша.

Със тъжна усмивка пробутвам част от послдните ми пари на жената в офиса , която отчаяно се опитва да измъкне от мен информация за кой акаунт плащам. А моите мисли се намират на дъното на празния портфейл. Ха каква забава , та аз въобще не обръщам внимание на красивата жена , която с готовност чака да ми прибере парите. Мислите ми са влезли в странен диалог с изпразнената от съдържание и смисъл почервеняла от яд нула , настанила се удобно в отделението за банкнотите.

На път за вкъщи мислите ми отново се издухаха в небитието. За хиляден път днеска... По дяволите. Сетих че в понеделник е първи май. Славния ден отреден за прослава на труда. Идва ми да пъхна под мишница вестник "Работническо Дело" и да отида на манифестация. По дяволите пак ще си кисна до средата на седмицата без пари , чудейки се каква е далаверата на това да пръскаш сумати пари , уж капиталовложение за бъдещето ми ? Като не се знае дали утре и аз няма да съм едно нищо , или по-скоро нещо кръгло и изпразнено като нулата в портфейла.

Няма коментари: