1.12.07

Разпускане в Мартен

Този четвъртък преванитивно реших да си нарамя лаптопа и да се прибера в Русе. Не точно в Русе, а в къщата ни в Мартен. От около година Мартен е обявен за град, иначе атмосферата е доста спокойна и приятни. Друго си е човек да се размотава из къща с двор, отколкото да се блъска из апартамент с всички недостатъци от това.
Пътувах сравнително леко и приятно, като изключа, че във второто бусче пътуваше някакъв идиот, който създаваше музикален фон с телефона си. Отвратителна смесица между гнусни кючеци и долен на нищо не приличащ рап, като тази комбинация кара ушитети да повръщат мозъчен детрит.
Хубавото е че вече имам прекаран интеренет и тук, за да не ми се налага да търся психиатрична помощ, ако ме налегне нет-абстиненция. Снощи само се изнервих когато няколко минути след полунощ нета забегна яко дим. Добре че сутринта имаше, иначе щях да меля сол на доставчика, че са ме спрели, когато съм си платил. Не усетих кога се изнизаха тези два дена. Днеска следобед пообиколих магазините, като си купих много сладък, с изчистена кройка черен костюм, подходящ за всекидневно носене. Лошото е, че е тънък и е подходящ повече за пролетно-летния сезон. Добавих и две ризи, да закръгля цената. Сега съм се отпуснал в топлата стая отпивам кафе на малки глътки и се наслаждавам на пурета Handelsgold, а на компютъра до мен бавно и сигурно се компилясва qt-4.3.2. Неприятно но утре сутринта трябва да се мъкна на автогарата и да пътувам обратно към Стара Загора. С нетърпение очаквам почивката около Коледа и Нова Година, когато няма да бързам за никъде и няма да имам никаква работа.

1 коментар:

Анонимен каза...

ааа така вече си почиваш удобно пред лаптопа :)))