29.11.07

В абсурдните времена на архаичното IRC

Да си призная честно вчера се размазах от сън, спал съм цели 15 часа от (4:00 - 19:00)! Сам си се чудя как не съм се пробудил. Като станах и сварих каничка кафе, количество подобаващо за нормално разсънване, реших да проверя как се развиват нещата с UniBG мрежата. Общо взето хората си източили базата данни по "неведоми пътища Господни" и последното, което прочетох преди да заспя е, че въпросната бази данни е качена data.bg. Нищо кой знае колко интересно. Смених си паролата и готово, и без друго от край време не ме вълнува IRC, изпълнено с плиткоумни и сексуално незадоволени същества (недоебани). По-интересно стана след като се опитахме да сменим паролата на един стар ник, даден за временно ползване и оставен само permpass, като възможност да си го вземеш обратно. Увино, но не! Пермпасовете отдавна ги няма, в момента половината команди са дисейбълнати именно поради източената база данн, която всеки може да си свали и разгледа свободно. Настанала е пълна анархия из IRC. Преди време бях споменал само бегло за неприязънта, която предизвиква IRC и ICQ, но статията бях написал основно да призова към използването на jabber.
Днес с още по-силен глас мога да кажа Използвайте Jabber!

Няма коментари: