17.9.07

Добро Утро

Добро утро!

Не все още не съм се затрил и съм жив и здрав след краткото сприятеляване с любвеобилни бактерии, при рязката промяна във времето. Тази сутрин ми е особено еуфорично, придружено с обилно отеделяне на ендорфини.
По-интересното е, че не съм лягал, а след броени часове имам упражнения по патофизиология, генетика и за десерт лекция по патология, ако може да се вярва на програмата. След толкова много пато- за началото на седмицата, заедно с моята си патология на съня, очаквам към 3-4 часа следобед да се трупирам безпаметно в леглото.

Иначе да се похваля с новото скромно лаптопче MSI M673X !

Обнових "кръвта" така да се каже. А Gentoo-то направо хвърчи!!! :D Старата и вярна машина я дадох на майка, като разбира се я оставих на Gentoo. Майка вече успя да изпсува няколко пъти " на Linux майка му", но каквато и дистрибуция да бях сложил резултатът щеше да е същия. При първа възможност, когато се освободя трябва да и изнеса ускорен убочителен курс по "анатомия и работа с пингвин".

1 коментар:

Анонимен каза...

честита машинка, да я ползваш със здраве и някой ден да я полеем с биричка :)