29.5.07

Gentoo


If it moooeess, compile it! - казала кравата Лари. Моето явно доста е мучало, а и аз бая го натисках и мъчих, при което муча още по-силно. В крайна сметка Gentoo успя да се задържи на машината ми. Това е третия път от март месец насам, коагто го слагам. Винаги преди това я не ми издържаха нервите с безкрайната компилация или пък ме домързи да се занимавам с USE флаговете и за по-бързо и лесно го махах и връщах Слак. Сигурно още около 10 пъти съм слагал диска уж да го сложа, но бързо, бързо се разубедя. Е сега вече няма махане. След три успешни инсталации се питам, за какво е била цялата работа след като съм можел да си остана на Джентуу още от първия път? Всичко върви доста по-бързо дори на тази слаба "щайга". Не бях сигурен че ще мога да се въздържа цяла седмица да не го разкарам затова и толкова късно слагам скриншотове на десктопа. Е хайде да ми е честито.




1 коментар:

Анонимен каза...

честито дженту :) да те радва и да те забавлява все така че и повече ;)